Provocări în momentul “T0”
Am început parteneriatul în octombrie 2018, la două luni de la deschidere, iar activitatea în mediul online era inexistentă.
Brandul Vedis nu exista în percepția oamenilor, însa am reușit să creăm o punte între clinică și notorietatea medicilor.
Site-ul a fost finalizat și publicat după șase luni de la semnarea parteneriatului, iar acest fapt ne-a limitat din start acțiunile de marketing online.
În paralel cu realizarea textelor pentru site, ne-am concentrat pe canalele de social media, Facebook și Instagram.
Activitatea principală a fost să creștem numărul de followers prin scrierea de conținut medical educativ, fără postări specifice unor concursuri care încurajează utilizatorii să dea like și share la pagină.
După ce site-ul clinicavedis.ro a devenit public, am început activitatea prin articole scrise și optimizate SEO menite să ofere pacienților informații medicale de valoare.
Mai apoi, un rol foarte important în promovare l-au avut campaniile de Search și Display din Google Ads. Iar campaniile de remarketing ne-au ajutat sa reactivăm interesul pacienților pentru Clinica Vedis.