Blog - Marcom Snippets

Blog

De aproape două luni trăim vremuri pe care nu le-am anticipat, dar care ne forțează să ne adaptăm din mers. Când toată lumea îndeamnă pe toată lumea #statiincasa, business-urile și-au tras pe rând obloanele și au trimis angajații acasă. Din păcate, nici domeniul medical nu este exclus din această ecuație, iar medicii și-au anulat/amânat toate [...]
Scriu acest articol de blog pentru Nicu, Ovidiu, Bianca și Alexandra - unul dintre ei te reprezintă pe tine, cititorule, proprietar de clinică medicală sau specialist în cadrul unei clinici. Pentru noi, echipa Marcom Snippets, Nicu, Ovidiu, Bianca și Alexandra sunt Buyer Personas, creați dintr-o combinație de date brute și presupuneri documentate și reprezintă audiența [...]
Marketingul de conținut medical sau content marketingul, în engleză, cum ne e mai simplu să ne raportăm la acesta, vine ca o mănușă pentru spitale, clinici medicale sau alți furnizori de sănătate umană sau veterinară. Este practic un mijloc de a vorbi cu oamenii și de a le oferi informații utile într-un mod creativ și [...]
Cu informația disponibilă, la propriu, la degetele noastre nu e nicio surpriză că telefoanele au devenit ustensila prin care ne verificăm simptomele și locul unde evaluăm reputația medicilor sau facem o programare. Conform unui studiu, una din 20 de căutări pe google este legată de sănătate, 57% dintre consumatori caută prima dată online anumite simptome [...]