Almodent Smile - Marcom Snippets

Almodent Smile

Almodent Smile este un cabinet stomatologic la început de drum care s-a înființat datorită proiectului Start-Up Diaspora. Cabinetul a fost deschis în Făgăraș și oferă majoritatea serviciilor stomatologice precum endodonție, chirurgie, odontologie, profilaxie/estetică și protetică. Prima dată când ne-am întâlnit cu Alexandra era încă în Germania, în proces de relocare în România. Avea emoții, nu știa la ce să se aștepte odată cu întoarcerea în orașul natal, însă și oarecum îngrijorată că nu mai are o bază de pacienți cu care să înceapă fiind plecată de mai mulți ani.

Obiectivul Almodent Smile

După ce a dotat cabinetul cu echipamentele necesare, primul pas a fost scrierea strategiei de marketing pentru cabinetul stomatologic, care a inclus stabilirea obiectivelor, definirea audienței țintă, a Buyer Persona și pe baza acestora am propus canalele pe care să fie realizată promovarea serviciilor clinicii Almodent Smile. Fiind un proiect de tip Start-Up, obiectivul financiar era cel care era prioritar, Clinica Almodent Smile a trebuit să realizeze în primele luni de activitate 35% din prima tranșă de finanțare pe care a primit-o. Înființarea conturilor de Social Media și Google My Business au fost pașii naturali după agrearea strategiei de marketing, iar apoi dezvoltarea brandului prin acțiuni de marketing online strategice.

Provocări în momentul “T0”

Cabinetul Almodent Smile nu are website, așadar Facebook a fost principalul canal de promovare. S-a demonstrat că spre deosebire de campaniile Google Ads, Facebook Ads este mai potrivit în promovarea serviciilor medicale care nu sunt de urgență, însă îmbunătățesc sănătatea și viața socială a pacientului. Această particularitate ne-a făcut mai ușoară munca în promovarea serviciilor stomatologice.

  • Să creștem notorietatea noului cabinet și să dezvoltăm o comunitate de persoane interesate de serviciile Almodent Smile

  • Să încurajăm utilizatorii să își facă programare direct de pe pagina de Facebook Almodent Smile.

Cele două obiective le-am atins și prin interacțiunea cât mai rapidă cu utilizatorii, în momentul în care ne adresau pe Facebook întrebări din sfera stomatologică. Mai apoi, campaniile de Facebook ne-au ajutat să dezvoltam brandul Almodent Smile și să atingem obiectivul de venituri prin conversii de tipul programari online prin Call-to-action-ul “Book now”.

Realizări după 5 luni de activitate

TRANȘA II

Almodent Smile a reușit să obțină tranșa pentru realizarea veniturilor conform obiectivului în primele luni.
0

DE FANI

Pagina de Facebook Almodent Smile a depășit 300 de fani, fără a face rabat la calitate și fără postări specifice unor concursuri care încurajează utilizatorii să dea like și share la pagină.

PROGRAMĂRI ONLINE

Cabinetul stomatologic a avut un flux constant de programări online, dar mai ales prin telefon sau mesaje private.
  • Alexandra Mogoșanu
    "De când ne-am văzut prima dată mi-am dat seama că este echipa pe care o căutam. Mult profesionalism și implicare. Am deschis un cabinet stomatologic, iar voi m-ați ajutat să cresc și să mă fac cunoscută. Ați fost alături de mine de la început, m-ați învățat ce trebuie să fac și v-ați dat tot interesul în promovarea mea. Sunteți o echipă tânără, ambițioasă și serioasă. Recomand din toată inima."
    Alexandra MogoșanuClinica Almodent Smile