Provocări în momentul “T0”
Cabinetul Almodent Smile nu are website, așadar Facebook a fost principalul canal de promovare. S-a demonstrat că spre deosebire de campaniile Google Ads, Facebook Ads este mai potrivit în promovarea serviciilor medicale care nu sunt de urgență, însă îmbunătățesc sănătatea și viața socială a pacientului. Această particularitate ne-a făcut mai ușoară munca în promovarea serviciilor stomatologice.
Să creștem notorietatea noului cabinet și să dezvoltăm o comunitate de persoane interesate de serviciile Almodent Smile
Să încurajăm utilizatorii să își facă programare direct de pe pagina de Facebook Almodent Smile.
Cele două obiective le-am atins și prin interacțiunea cât mai rapidă cu utilizatorii, în momentul în care ne adresau pe Facebook întrebări din sfera stomatologică. Mai apoi, campaniile de Facebook ne-au ajutat să dezvoltam brandul Almodent Smile și să atingem obiectivul de venituri prin conversii de tipul programari online prin Call-to-action-ul “Book now”.