Facebook Ads - Marcom Snippets

Servicii

Facebook Ads

Numărul utilizatorilor din România a platformei Facebook a ajuns, în ianuarie 2019, la 9,8 milioane, în timp ce totalul celor care au un cont Instagram se ridică la aproximativ 700.000, conform unui studiu ZeList.

Publicitatea pe Facebook

Așadar, ești un profesionist din domeniul sănătății și te gândești să investești un pic de timp și resurse în publicitatea pe Facebook și / sau Instagram și cauți informații pentru a te convinge pe deplin. Să îți dăm puțin context.

Numărul utilizatorilor din România a platformei Facebook a ajuns, în ianuarie 2019, la 9,8 milioane, în timp ce totalul celor care au un cont Instagram se ridică la aproximativ 700.000, conform unui studiu ZeList. Iar numărul total de pagini de business a ajuns la 83.097, iar 43.417 reprezentau pagini active.

Deși cei mai mulți români intră aproape zilnic pe Facebook, asta nu înseamnă că vor vedea automat conținutul postat de clinica voastră medicală. Estimările ne arată că doar 6.4% din fanii paginii vor vedea în mod organic postările. Ceea ce pentru business poate însemna resurse irosite.

Dacă vreți să vă asigurați că conținutul realizat ajunge în fața pacienților ideali, anunțurile plătite prin Facebook sau pe Google sunt necesare.

Ce presupune
Facebook Ads în domeniul medical?
Unele specialități medicale se pretează la publicitate pe Facebook mai bine decât altele. Este important să ne amintim că publicitatea pe Facebook „vine la utilizator” spre deosebire de utilizatorul care caută anunțuri, așa cum se întâmplă atunci când alegem să folosim Google Ads. Campaniile rulate prin Facebook pot ajuta clinica să targeteze pacienții pe baza intereselor, a comportamentelor și a informațiilor demografice pentru a crea notorietate, a crește traficul pe site și a genera lead-uri. Aceasta creează o diferență importantă: înseamnă că cele mai relevante reclame Facebook vor fi pentru servicii care nu sunt URGENTE.
Să ne imaginăm că tocmai ai avut un accident și ți s-a rupt un dinte și trebuie să ajungi de urgență la o clinică stomatologică. Ai căuta o clinică stomatologică care oferă servicii de urgență derulând postări pe Facebook? Nu. Ce ai face? Cu toții știm răspunsul – vei căuta una pe Google. Din acest motiv, pentru medicii de îngrijire medicală de tip urgență nu recomandăm publicitatea pe Facebook, ci recomandăm în schimb SEO/medical content pentru medici sau clinici medicale sau Google Ads pentru clinici medicale.
Prin antiteză, să ne imaginăm că ai un dinte sau o măsea lipsă, nu ai dureri, dar te deranjează de câteva luni bune, atât din punct de vedere funcțional cât și estetic, însă ai tot amânat din diverse motive. În timp ce petreci timp pe Facebook vezi o postare/ad cu privire la o ofertă pentru un sistem nou de implanturi la un preț bun, dai click să afli mai multe despre ofertă și clinica stomatologică. Acest tip de servicii medicale non-urgente se pliază bine pentru a fi promovate pe Facebook.
Prin Facebook Ads putem ajunge la pacienții locali pentru servicii medicale sau stomatologice. Opțiunile de targetare prin Facebook sunt destul de generoase, de la vârstă, sex și până la interese sau comportament. Rareori deciziile de servicii sau asistență medicală sunt luate impulsiv, de aceea recomandăm să fii acolo unde se află și pacienții, pentru a maximiza punctele în care ai putea să te interesectezi cu ei.

Cu toate acestea, în prezent, nimeni nu merge pe Facebook sau Instagram și dă scroll pentru a găsi furnizori de servicii, fie ele medicale sau nu. Dacă alegi să cheltuiești bani pentru publicitate digitală, recomandăm utilizarea unui mix de marketing în care să te folosești de content marketing medical, social media și Google Ads. Consumatorii merg încă pe Google pentru a găsi furnizori de servicii. Oricum un lucru e sigur și logica e destul de simplă – dacă nu ești activ în mediul digital, fie prin postări organice sau campanii plătite, mai puțini oameni vor auzi de tine. Dacă mai puțini oameni vor auzi de clinica ta medicală, atunci mai puțini oameni ar putea să te aleagă ca furnizor de servicii medicale.

O întrebare care ni se adresează des: cât costă reclamele pe Facebook pentru o clinică medicală?

Suma variază în funcție de bugetul de care dispui și mărimea audienței. Poți plăti 100 euro/ lună, sau poți cheltui câteva mii de euro. Totul depinde de clinica ta medicală și de cât de agresive îți dorești să fie campaniile. Recomandarea noastră e să fii cât mai specific cu audiența, iar targetarea să fie făcută în funcție de Buyer Persona /Medical Persona pentru a nu irosi bani pe o audiență care are șanse minime să devină pacienți ai clinicii tale medicale.

Te putem ajuta de la strategia de digital marketing pentru domeniile medical sau stomatologic și până la execuție – implementarea strategiei, raportare, urmărirea rezultatelor și optimizare campanii.

Vrei să afli mai multe despre pachetele și serviciile noastre sau cum te putem ajuta?

Completează formularul de mai jos și un coleg te va contacta în maxim 24 de ore.

Află cum te putem ajuta

Trimite-ne un mesaj

Numele tău (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Subiect

Serviciul Dorit

Mesajul tău

Marcom Snippets este dedicată protejării și respectării datelor tale cu caracter personal și vom utiliza informația pentru administrarea contului și pentru a-ți oferi produsele și serviciile pe care ni le-ai solicitat. Periodic, am dori să te contactăm în legătură cu produsele sau serviciile noastre, dar și alt tip de informații legate de activitatea noastă, care te pot interesa. Dacă ești de acord să te contactăm cu acest scop, te rugăm să bifezi căsuța de mai jos:

Te poți dezabona de la acest tip de comunicare în orice moment. Pentru mai multe informații despre cum să te dezabonezi, despre practicile noastre de confidențialitate și despre cum ne-am angajat să îți protejăm datele, te rugăm să consulți Politica de confidențalitate.
Prin apăsarea butonului Trimiteți, vă oferiți acceptul ca Marcom Snippets să stocheze și să proceseze infomațiile personale transmise mai sus, pentru a vă oferi conținutul solicitat.

Vezi celelalte servicii

ACCELEREAZĂ-ȚI CREȘTEREA BUSINESSULUI MEDICAL!

Abonează-te la newsletterul nostru și îți vom trimite informații despre cele mai noi strategii de marketing pentru industria medicală, sfaturi și articole care te vor ajuta să atragi mai mulți pacienți.
Promitem să nu te spamăm. Vei primi un email de la noi o dată pe trimestru.