Cipriana Stan are o experiență de peste 10 ani în marketing, coordonând de-a lungul carierei numeroase proiecte în digital marketing, internal communications, lead generation, employer branding, marketing B2B și B2C. Cipriana este senior digital strategist în cadrul Marcom Snippets, venind cu o expertiză semnificativă în construcția strategiilor de digital marketing pentru companii din diverse arii ale economiei, precum IT, sănătate, turism, industria alimentară, industria ceramică.
A marketat produse software dedicate industriei de Railway, Telco, Pharma, Airline și Life Science pe piețe din Europa și Asia, unde a lucrat în zona de strategie, research, poziționare, product guide, a pregătit prezența pentru evenimente internaționale din industie și prezentări de produs pentru clienți. În ultimii 3 ani a avut mai multe proiecte ongoing în industria sănătății, clinici medicale pentru care a realizat strategii și le-a implementat planul de marketing online.
Din pasiune deosebită pentru Marcom și din dorința de a transmite mai departe din cunoștințele și experiența sa, Cipriana este co-profesor-mentor la cursul de Marketing & Comunicare în cadrul Școlii Informale de IT, curs în cadrul căruia livrează sesiuni de training, face coaching și oferă ghidare în carieră cursanților.
Cipriana a absolvit Facultatea de Marketing și are un Master în Strategii și Politici de Marketing în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj.